Samsung prowadzi kampanię skierowaną do kanału HoReCa

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 13:46

Celem kampanii jest dotarcie z ofertą telewizorów Samsung LED oraz 3D LED do kanału HoReCa przy użyciu internetu. W ramach kampanii Samsung Electronics Polska promuje ofertę telewizorów LED obejmującą niską cenę pakietu (telewizor + uchwyt) oraz 4-letnią gwarancję.

Kampania, która potrwa do końca czerwca obejmie m.in. reklamę bannerową w 5 serwisach dedykowanych branży HoReCa (m.in. hotelarze.pl, restaurator.com.pl, horeca.pl. hotelmanager.pl), działania z zakresu direct marketingu (mailingi) oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, systemach: AdKontekst, OnetBoksy, Facebook, SmartContext na wybrane słowa kluczowe. Grupą docelową kampanii jest kadra menadżerska, zarządzająca i administracyjna hoteli, restauracji i pubów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane