PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Samsung wprowadza na rynek elektroniczne etykiety cenowe

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2017 12:48

Samsung wprowadza na rynek elektroniczne etykiety cenowe

Rozwiązanie Samsung funkcjonuje w oparciu o technologię e-Ink i jest centralnie zarządzane za pomocą oprogramowania MagicInfo firmy Samsung. Etykiety dostępne są w różnych rozmiarach (o przekątnej od 1,6 do 7,4 cala) i dwóch wersjach kolorystycznych wyświetlacza – czarno-białej lub czarno-czerwono-białej.

Rozwiązanie ESL pozwala na zdalne wprowadzanie nowych cen na etykietach w czasie rzeczywistym. Natychmiastowe poprawki można wprowadzać z poziomu urządzenia mobilnego sparowanego z serwerem. Oprogramowanie MagicInfo pozwala na planowanie i zarządzanie treściami emitowanymi na pojedynczych wyświetlaczach, półkach lub całych grupach półek. Dodatkowo wszelkie promocje i obniżki cen można w wyraźny sposób wyszczególnić nadając im kolor czerwony, który przyciąga wzrok i zwraca uwagę kupujących.

Samsung argumentuje, że sklepy rozwijające się, otwarte na innowacje i szukające udogodnień dla klienta są lepiej postrzegane, a ich wizerunek przyciąga konsumentów. Trzykolorowe etykiety firmy Samsung wyposażone są również w zintegrowaną technologię komunikacji zbliżeniowej (NFC), która ma możliwość przekazywania dodatkowych informacji, takich jak pochodzenie produktu do smartfona klienta. Konsumenci, którzy uzyskają obszerne informacje na temat artykułu, chętniej decydują się na jego zakup.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • WERONA 2017-05-16 20:40:53

    Niestety, takich etykiet bardzo brakuje w sklepach tj: BIEDRONKA, CARREFOUR, TESCO( ZREZYGNOWAŁO), AUCHAN, LEWIATAN,BRICO MARCHE, EURO RTV AGD, LIDL, ALDI, NETTO, MAKRO, DEICHMANN, STOKROTKA, CASTORAMA, PIOTR I PAWEŁ, IKEA.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane