REKLAMA
REKLAMA

SAP udostępnia rozwiązania w chmurze w polskiej wersji językowej

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2014 12:10

SAP Polska udostępniła w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer - oprogramowania dostępnego w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów.

REKLAMA

- Znacząco wzbogacamy naszą ofertę rozwiązań w chmurze dostępnych po polsku. Jestem przekonana, że pozwoli to SAP znaleźć się w czołówce dostawców aplikacji biznesowych w chmurze na naszym rynku - powiedziała Kinga Piecuch, prezes zarządu SAP Polska.

Rozwiązanie SAP Cloud for Customer łączy w sobie możliwości angażowania klientów poprzez dowolne kanały kontaktu - w punkcie sprzedaży, on-line oraz na urządzeniach mobilnych. Wykorzystuje również możliwości przetwarzania w czasie rzeczywistym w oparciu o platformę SAP HANA. Polska wersja obejmuje kilka zintegrowanych obszarów, które wspomagają sprzedaż i obsługę klientów, wybrane procesy w obszarze marketingu, analitykę sprzedaży, a także umożliwiają monitorowanie i analizę interakcji w nowych mediach. Rozwiązanie można bezproblemowo integrować z systemami dostępnymi w modelu tradycyjnym (np. SAP ERP, SAP CRM) lub w chmurze od alternatywnego dostawcy.
Rozwiązanie SAP Cloud for Customer jest wyposażone w pełen zakres funkcji mobilnych. Użytkownik ma zapewniony dostęp do aplikacji zarówno z komputera stacjonarnego, jak i z większości urządzeń mobilnych w trybie on-line i off-line. SAP Cloud for Customer jest oferuje możliwość personalizowania interfejsu.

SAP Cloud for Customer, zaprojektowany z myślą o specjalistach odpowiedzialnych m.in. za sprzedaż i obsługę klientów oferuje cztery obszary funkcjonalne: SAP Cloud for Sales, SAP Cloud for Service, SAP Cloud for Social Engagement oraz SAP Social Media Analytics. Zależnie od specyfiki działalności firma może zdecydować, z których aplikacji skorzysta.
SAP Cloud for Sales, pełniąc funkcje SFA (Sales Force Automation) umożliwia automatyzację najważniejszych zadań sprzedażowych, m.in. zarządzanie kontaktami i relacjami z klientami, śledzenie zamówień, itd. Do tego oferuje grupowanie klientów według wspólnych cech (np. wartości zakupów i kategorii zamówionych produktów), symulacje wielkości przychodów oraz rozbudowaną analitykę predykcyjną. Dzięki temu sprzedawcy z wyprzedzeniem mogą identyfikować zachowania i potrzeby potencjalnych klientów oraz wykorzystać wszystkie zasoby, które są niezbędne do sfinalizowania transakcji.
Pomocna jest "mapa liderów opinii". Funkcja ta umożliwia prostą lokalizację osób wpływających na decyzje zakupowe innych klientów. Dzięki temu sprzedawcy mogą być skuteczniejsi na etapie domykania transakcji, wiedzą bowiem, z kim i kiedy najlepiej się kontaktować. Sprzedawcy ponadto mogą korzystać ze specjalnych filtrów, wyławiających najbardziej obiecujących klientów. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA