SAS Institute pomoże Biedronce w planowaniu sprzedaży i analizie kosztów

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 15 kwietnia 2014 09:40

SAS Institute pomoże Biedronce w planowaniu sprzedaży i analizie kosztów

W styczniu 2014 roku SAS Institute rozpoczął współpracę z firmą Jeronimo Martins Polska w obszarze zaawansowanej analityki i Business Intelligence. Zadaniem systemów SAS będzie wsparcie procesów prognozowania i planowania sprzedaży oraz budżetowania kosztów.

- Planowanie sprzedaży w tak dużej organizacji wymaga usystematyzowanego procesu oraz uwzględnienia wielu zmiennych. Z kolei efektywny kontroling kosztów pozwala optymalnie wykorzystywać zaangażowany kapitał i przekłada się na realne oszczędności. Narzędzia analityczne i kontrolingowe oferowane przez SAS wpisały się w potrzeby i specyfikę klienta, oferując odpowiednią elastyczność i wydajność - podaje SAS>

Narzędzia SAS będą wspierały procesy planistyczno-kontrolingowe, jak również warstwę analityczną i raportową w Jeronimo Martins Polska S.A.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej około 2400 sklepów w blisko 900 miejscowościach. 

W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą BI. Obecnie firma zatrudnia 250 osób. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane