REKLAMA
REKLAMA

SAS Institute pomoże Biedronce w planowaniu sprzedaży i analizie kosztów

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 15 kwietnia 2014 09:40

SAS Institute pomoże Biedronce w planowaniu sprzedaży i analizie kosztów

W styczniu 2014 roku SAS Institute rozpoczął współpracę z firmą Jeronimo Martins Polska w obszarze zaawansowanej analityki i Business Intelligence. Zadaniem systemów SAS będzie wsparcie procesów prognozowania i planowania sprzedaży oraz budżetowania kosztów.

REKLAMA

- Planowanie sprzedaży w tak dużej organizacji wymaga usystematyzowanego procesu oraz uwzględnienia wielu zmiennych. Z kolei efektywny kontroling kosztów pozwala optymalnie wykorzystywać zaangażowany kapitał i przekłada się na realne oszczędności. Narzędzia analityczne i kontrolingowe oferowane przez SAS wpisały się w potrzeby i specyfikę klienta, oferując odpowiednią elastyczność i wydajność - podaje SAS>

Narzędzia SAS będą wspierały procesy planistyczno-kontrolingowe, jak również warstwę analityczną i raportową w Jeronimo Martins Polska S.A.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej około 2400 sklepów w blisko 900 miejscowościach. 

W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą BI. Obecnie firma zatrudnia 250 osób. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA