Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Autor: pr 10 października 2014 11:28

Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę". Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9 a 16 października br., otrzymają bony zniżkowe na zakupy we Frisco.pl o wartości od 100 zł do 400 zł - w zależności od ceny zakupionego sprzętu. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.

Kampania wspierająca akcję prowadzona jest w rozgłośniach radiowych RMF, Radio ZET, PR 3 oraz na portalach internetowych Onet.pl, Wp.pl i na kanale YouTube.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, kreacje reklamowe stworzyła agencja Ogilvy&Mather, za ich produkcję odpowiada zaś studio Badi Badi oraz Efektura. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a działania w internecie realizuje Golden Submarine. Pozostałe media planowane są we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających w Polsce supermarketów online. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane