PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Satysfakcja albo zwrot pieniędzy - Lidl z kolejną akcją dla marek własnych

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 października 2016 12:10

27 października Lidl rusza z kolejną akcją promocyjną. Tym razem dotyczy ona promowanych przez sieć marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny.

REKLAMA

We wrześniu tego roku Lidl rozpoczął kampanię promującą marki własne. Podczas jej trwania przekonuje, że smak to nie jedyna zaleta produktów z kategorii private label – jest nią przede wszystkim stosunek ceny do jakości, i dlatego stawia na ich rozwój.

Teraz sieć robi kolejny krok - rozpoczyna akcję „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Lidl w ten sposób przekonuje do jakości swoich produktów marek własnych i zachęca konsumentów do ich przetestowania. Każdy konsument, który kupi produkty spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne marek Lidla będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że pokaże paragon i odda nawet otwarty produkt. Pracownicy sklepu zwrócą konsumentowi za niego gotówkę. 
- Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów. Nasi klienci również znają już marki Lidla i cenią je za wysoką jakość i atrakcyjną, niską cenę. Chcemy, by nowi klienci mogli się również o tym przekonać. Taką możliwość zapewnia jakość marek Lidla – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

Klienci mogą dokonać zwrotu produktów zakupionych w terminie od dnia 27 października 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Zwroty mogą być realizowane w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Z promocji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Zwrot może dotyczyć maksymalnie dziesięciu sztuk tego samego produktu marki Lidl lub 1 kg w przypadku produktów ważonych w sklepie.

 

 

  • Kupujemy? 2016-11-08 19:18:51

    Robię zakupy w Lidlu..ale to co się dzieje od paru dni to paranoja..kilometrowe kolejki..śmierdzi starym żarciem..klienci oddają opakowania z otwartą zawartością..mięsa.ryb.. itp..smród..współczuje kasjerkom..rozumiem ze menele z programu 500+ i nie tylko bo widać kolesi którzy wywłóczą śmieci z bagażników SUVów Meliniarze szukają po śmietnikach opakowań firmowych.oni robili to zawsze..widocznie 500+ nie zabiło nawyków.ale to już przegięcie..źle to świadczy o Tych co rzeczypospolita władają..każdy zet wyrwany..to dobry zet.najbardziej wkurzające jest to ze trzeba czekać min 30 minut.do kasy.Moja prośba uruchomić oddzielne kasy dla melin ze śmieciami..to źle świadczy o Nas..bo jesteśmy biedniejsi niż przypuszczałem...czy o Take Polcke my walcyli?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA