PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

ŚDM okazją do promocji polskiej gospodarki

Autor: PAP 19 stycznia 2016 10:51

Metropolita krakowski kard. Stanisław Dziwisz podpisał w poniedziałek (18 stycznia) porozumienie z Pracodawcami Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie współpracy w ramach przygotowań do Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016.

Porozumienie dotyczy współpracy organizacyjnej, merytorycznej i promocyjnej. W dokumencie obie strony stwierdzają, że współpraca taka może istotnie przyczynić się do usprawnienia organizacji Światowych Dni Młodzieży. Przyznają także, że "ŚDM to, oprócz wymiaru duchowego, także doskonała okazja do promocji polskiej gospodarki".

"Pracodawcy RP pragną wspierać to wydarzenie jako społecznie użyteczne, współpracując w kwestiach organizacyjnych i promocyjnych" – napisano w porozumieniu.

"To porozumienie oznacza obopólny zysk. Pracodawcy zyskają przebicie do świata, a my pomoc ze strony pracodawców" - powiedział dziennikarzom kard. Dziwisz.

"Tutaj będzie obecny cały świat, a przebicie się do świata współczesnego nie jest takie łatwe: poprzez kontakty personalne z delegacjami z całego świata poszczególne firmy mogą utorować sobie drogę. Za to się płaci w świecie, a tutaj samo przychodzi. A jeśli oni będą pomocni w przygotowaniu tych Dni, będziemy im bardzo wdzięczni" – podkreślił

Kard. Dziwisz wyraził nadzieję, że diecezja zyska wsparcie organizacyjne. "Na pewno są takie firmy; co nie znaczy, że muszą to robić za darmo" - dodał.

Kardynał powołał się także na opinie przedsiębiorców, że wybór papieża Polaka utorował im drogę do kontaktów gospodarczych na świecie. "To ja teraz mówię: długi trzeba spłacać. Spłacanie długów pomoże również w nawiązaniu nowych kontaktów, które w każdej chwili są potrzebne przedsiębiorcom" – stwierdził.

Znaczenie porozumienia podkreślił także prezydent Pracodawców RP Andrzej Malinowski. "Motywy, dla których podpisaliśmy to porozumienie, są niezwykle istotne z punktu widzenia polskich przedsiębiorstw i polskiej gospodarki" – powiedział dziennikarzom.

Jak wyjaśnił, każde duże wydarzenie o skali międzynarodowej daje możliwości dodatkowej promocji Polski. "Wbrew pozorom nie jest ważne promowanie konkretnego towaru; jeśli ten towar jest promowany w kontekście tej najważniejszej marki, jaką jest Polska, to wtedy nam jest łatwiej" – podkreślił Malinowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane