PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Selgros chce dać małym sklepom możliwość konkurowania z dyskontami

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2012 09:59

Jak informują przedstawiciele sieci Selgros dzięki agresywnej polityce promocyjnej hale cash&carry należące do firmy utrzymały dotychczasowych klientów, jednak słabnie ich siła zakupowa. I deklaruje, że firma chce wesprzeć swoich odbiorców detalicznych proponując im zarówno ciekawą cenowo ofertę produktową, ale także rozbudowany asortyment - Chcemy dać małym sklepom możliwość konkurowania z dyskontami dzięki przewadze asortymentowej - dodaje Dariusz Furmanowicz.

REKLAMA

Firma porzuciła plany rozwoju własnej sieci franczyzowej, choć taki pomysł był rozważany i koncentruje się na rozwoju hal cash&carry w topowych lokalizacjach w dużych miastach. W planach nie ma także rozwoju marki własnej, choć w ofercie Selgrosa jest pula kilkudziesięciu produktów wytwarzanych na wyłączność operatora, ale pod marką poszczególnych producentów.

- 50 proc. obrotów hal generują handlowcy prowadzący własne sklepy, gastronomia i firmy usługowe. Jednak ilościowo 50 proc. naszych klientów to podmioty takie jak: przedszkola, szkoły czy biura - informuje Dariusz Furmanowicz, dyrektor działu marketingu sieci Selgros. 

Selgros w Polsce ma zarejestrownaych 1,5 mln klientów, z czego 600 tys. podmiotów to aktywni klienci. Wyremontowana hala na warszawskiej Białołęce obsługuje 50 tys. aktywnych klientów. 

W ramach fali remontów od zeszłego roku modernizację przeszła hala w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Na kolejny rok planowane są trzy następne remonty za 20-25 mln zł każdy.  


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA