REKLAMA
REKLAMA

Sephora planuje wsparcie sprzedaży internetowej

Property News 24 marca 2015 18:06

Sephora planuje kolejne otwarcia. 11 kwietnia br. w Galerii Echo Kielce ruszy nowy salon sieci - dowiedział się portal Propertynews.pl. Powierzchnia sklepu liczyć będzie 323 mkw.

REKLAMA
- W ciągu roku planujemy też otwarcia kolejnych perfumerii. Obserwujemy bacznie rynek nowych inwestycji, zarówno w miastach, w których nie ma jeszcze perfumerii, jak i w tych, w których możemy spodziewać się kolejnych - mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.

Sieć zdecydowała się też na remodeling swoich sklepów we wrocławskiej Koronie oraz w C.H. Auchan w Mikołowie, wprowadzając rozwiązania zgodne z najnowszym konceptem Sephora. Salon w Mikołowie zyskał także nową witrynę.

Jak mówi Adam Kołodziejczyk, bardzo dobrze rozwija się kanał sprzedaży internetowej. - Sklep internetowy, który swoją premierę miał w lutym 2014 roku, już po drugim miesiącu działania przekroczył nasze oczekiwania. Skala zamówień w sklepie internetowym w ciągu miesiąca, jest porównywalna z liczbą zamówień w największych stacjonarnych perfumeriach Sephora - podkreśla.

Rynek kosmetyków selektywnych w Polsce, zdaniem dyrektora Sephora Polska, ciągle jeszcze się rozwija i ma duży potencjał w porównaniu do krajów Europy Zachodniej. - Klienci ciągle najchętniej sięgają po marki znane, jednakże wraz z umasowieniem się niektórych kategorii produktowych, pojawia się wyraźny trend poszukiwania produktów wyjątkowych, które zna i używa znacznie mniejsza grupa klientów. Dokładnie taki sam trend obserwujemy, w znacznie szerszej skali, w Europie Zachodniej - tłumaczy.

Dlatego w 2015 roku konsekwentnie rozwijana bedzie oferta właśnie takich produktów oraz usług. Planowany jest też dalszy rozwoju sprzedaży internetowej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA