Serenda rusza z kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2013 10:17

Marka Serenada rusza z wiosenną kampanią reklamową. Na sklepowych półkach pojawiły się promocyjne tacki serów w plastrach z dołączonymi breloczkami przedstawiającymi postacie z Rodziny Serenado.


Każdy konsument, który kupi ser Serenada, zbierze komplet pięciu breloków oraz wypełni zadanie konkursowe na Facebooku, ma szansę wygrać nagrodę główną - wakacje na Sycylii dla całej rodziny lub jeden ze 100 koszyków piknikowych.

 

Kampania otrzymała silne wsparcie medialne, szczególnie uwzględniające kanały outdoorowe i internetowe.
W kwietniu na tysiącu citylightów w całej Polsce (reklama na przystankach komunikacji publicznej) pojawiła się kreacja z Rodziną Serenado. Dodatkową atrakcją będzie seria wesołych spotów z tą Familią w serwisie YouTube i telewizjach internetowych: ipla.tv, pudelek.tv, wp.tv, gazeta.tv i foxtv.pl.
Akcję wesprą również materiały POS na terenie sklepów, reklamy w prasie handlowej oraz bannery na stronach internetowych.

Kluczowe dla całej akcji są również działania na profilu Serenady w portalu społecznościowym Facebook.
Ci, którzy zebrali już wszystkie breloczki z opakowań, mogą wziąć udział w odbywającym się tam konkursie, który polega na dopasowaniu zebranych breloczków do miejsc na wydrukowanej specjalnej planszy. Dodatkowym zadaniem będzie zaproponowanie w dymkach komiksowych śmiesznych wypowiedzi Antoniego „Salami" Serenado. Główną nagrodę - rodzinną wycieczkę na Sycylię - zdobędzie autor najciekawszego tekstu, którego poznamy na początku maja.
Ciekawostką przy działaniach w kwietniu będzie obecność Serenady w aplikacji mobilnej Listonic, która jest elektroniczną listą zakupów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane