Serwis skupiający testerów produktów startuje z nowymi usługami

Autor: dlahandlu.pl 2 grudnia 2014 13:38

- Rozwinęliśmy mechanizmy wspomagające dzielenie się opiniami, kładąc szczególny nacisk na architekturę treści i wprowadzenie mechanizmów grywalizacyjnych przy wyznaczaniu zadań dla członków społeczności zapraszanych do kolejnych projektów - powiedział Marek Gawdzik, Chief Marketing Officer serwisu TestMeToo. Ponadto wypracowaliśmy zaawansowane schematy selekcji użytkowników pozwalające na połączenie ich z produktami, na temat których posiadają wiedzę i chcą być ich testerami - dodaje Gawdzik.

Kilka miesięcy temu TestMeToo przeprowadziło projekty komercyjne takich firm, jak: Tan-Viet, Procter&Gamble, L'Oréal, Dr Irena Eris, ZPC Bałtyk, RUCH S.A. -Przy wysyłce ok. 1000 produktów, udało się wygenerować średnio ok. 980 opinii, z czego 87 proc. miało ton pozytywny, a finalnie przekaz trafiał do 50 000 osób z grona znajomych osób biorących udział w teście. Obserwując wyniki, cały czas pracujemy nad kolejnymi modyfikacjami narzędzi seedingowych i mechanizmów grywalizacyjnych - dodaje Jacek Pawlak, Chief Communications Officer TestMeToo.

TestMeToo generator treści skupiający 80 tys. konsumentów, testujących nowe produkty i usługi i dzielących się opiniami w mediach społecznościowych: Twitter, Facebook, fora internetowe i w maile.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane