Serwis Tablica.pl koncentruje się na lokalnym handlu

Autor: pr 31 marca 2011 11:29

Serwis Szerlok.pl, ogólnopolska platforma prezentująca lokalne oferty handlowe, zmienia nazwę na Tablica.pl. Rebranding, który spowodowany jest rozwojem projektu, przejawia się w zmianie logotypu, szaty graficznej i modyfikacjach układu strony głównej.

Podstawowe funkcje serwisu pozostają bez zmian. Szerlok.pl, który przez dwa lata zdołał zbudować oglądalność na poziomie 1,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, nadal będzie ułatwiał handel lokalny. Jednak nazwa Szerlok kojarzyła się z szukaniem, podczas gdy okazje dobrze zaprezentowane na tablicy, mają znajdować użytkowników same.

Zmienia się również logo oraz szata graficzna, które w nowym wydaniu wzorowana jest na wyglądzie korkowej tablicy ogłoszeniowej.

Użytkownicy Tablica.pl będą mogli nadal umieszczać bez opłat i sprzedawać bez prowizji. Serwis nadal będzie pełnił rolę pośrednika, który umożliwia nawiązywanie kontaktów między stronami transakcji. Przekazanie przedmiotu ogłoszenia i finalizacja transakcji nadal należeć będą do kontrahentów.

Wyróżnikiem Tablica.pl ma być nastawienie na lokalne społeczności. Wraz z nową wersją strony można dodawać ogłoszenia w każdym mieście powiatowym lub dzielnicy większego miasta.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • olga 2011-04-07 12:19:20

    chyba doceniło, mam nadzieje że wszyscy uwierzą w sprzedajemy pl bo allegro bedzie wszedzie i nie bedzie konkurencji

  • Manga 2011-03-31 18:11:55

    Jak daje sie zauważyć promocja handlu w obrębie regionu jest ostatnio bardzo silna. Niedługi czas temu Sprzedajemy.pl wystartowało z taka własnie funkcją, a teraz dziecko allegro - szerlok- skupia się na lokalnym handlu. Allegro doceniło młodego rywala?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane