Sfinks Polska pracuje nad mocnym wejściem w kanał delivery

www.portalspozywczy.pl 3 października 2016 11:20

Sfinks Polska pracuje nad mocnym wejściem w kanał delivery fot. Sphinx

- Wzrasta popularność nie tylko zamawiania posiłków w tygodniu do biur, ale także weekendowych dostaw obiadów do domów. Badania potwierdzają, że rynek delivery będzie rósł nawet dwa razy szybciej niż odwiedzalność lokali gastronomicznych w Polsce - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska SA.

Sfinks Polska pracuje nad mocnym wejściem w kanał delivery. - Testujemy produkty i sprawdzamy ich zdolność do przewożenia – w ten sposób, żeby nie stracić smaku potraw. Jednak trzeba pamiętać, że nie wszystko, co jest smaczne w restauracjach, nadaje się do dostawy. Tu jako przykład podam steki, które muszą być zjedzone jak najszybciej po przygotowaniu - mówi Sylwester Cacek.

Pierwsze testy delivery ruszyły już w Chłopskim Jadle i prowadzone są we współpracy z serwisem Pyszne.pl. - Wybraliśmy grupę produktów, które nadają się do dostaw, a ich jakość potwierdzili już m.in. klienci w Poznaniu. W sieci Sphinx dopracowujemy kartę dań dedykowaną dostawom. Wkrótce ruszymy z testami - dodaje prezes Sfinksa.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane