REKLAMA
REKLAMA

Shell rusza z vlogiem Sprytne Babki

Autor: dlahandlu.pl 4 października 2016 15:09

Zgodnie z flagowym hasłem firmy „Shell. Serdecznie Witamy” firma chce przypomnieć klientom o usługach, które znajdują się w standardowej ofercie stacji.

REKLAMA

Shell zaprosił do współpracy 5 digital influencerek, które razem tworzą vlog „Sprytne Babki”. To pierwsza w Polsce tego typu inicjatywa Shella, wykorzystująca potencjał digital marketingu.

„Sprytne Babki” to vlogerki, które na kanale YouTube umieszczają materiały poświęcone lifehackom, czyli przydatnym wskazówkom na to, jak ułatwić sobie życie w codziennych sytuacjach. We współpracy z Shell influencerki przygotowały zestaw praktycznych porad dla każdej kobiety prowadzącej samochód.
Od sposobu na przygotowanie pojazdu do podróży, poprzez pakowanie się, aż do podstawowych elementów, które koniecznie muszą znaleźć się w wyposażeniu auta w Polsce i nie tylko. Wszystkie przydatne wskazówki można obejrzeć w filmiku pt. „Sposoby na podróżowanie”, opublikowanym na kanale „Sprytne Babki”.

„Sprytne Babki” będą wspierać m.in. wydarzenia z cyklu „Kobiece Wtorki”, które odbywają się na wybranych stacjach Shell w Polsce. Akcja rozpoczęła się 13 września i potrwa do 25 października 2016 r. „Kobiecym Wtorkom” towarzyszą atrakcje o charakterze promocyjnym, kupony rabatowe i konkursy w prasie kobiecej, a także specjalna oferta dostępna na stacjach oraz akcje wspierające na kanałach social media.

  • patrykcopy 2016-10-04 16:33:37

    Mniej vlogerek i blogerów. Więcej dobrego ludzkiego marketingu.



    Patryk R

    copywriter freelancer

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA