Shell wprowadza fastfoody „Power to drive"

Autor: wirtualnemedia.pl 6 maja 2010 09:45

Na stacjach Shell wprowadzana jest wizualizacja oferty fastfoodowej. Oprawę opartą na idei „Power to driver" przygotowała agencja Alebrt Lumberjacker.

Oferta fastfoodowa stacji Stell zyskała własną nazwę - „Power to driver", hasło - „Kieruj się smakiem" oraz wizualizację, m.in. logotyp. Taka identyfikacja ma bezpośrednio nawiązywać do charakteru i sposobu komunikacji marki Shell. Obecnie nowa wizualizacja jest wdrażana na wszystkich stacjach beznynowych Shell w całej Polsce.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane