PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Shell wprowadza fastfoody „Power to drive"

Autor: wirtualnemedia.pl 6 maja 2010 09:45

Na stacjach Shell wprowadzana jest wizualizacja oferty fastfoodowej. Oprawę opartą na idei „Power to driver" przygotowała agencja Alebrt Lumberjacker.

REKLAMA
Oferta fastfoodowa stacji Stell zyskała własną nazwę - „Power to driver", hasło - „Kieruj się smakiem" oraz wizualizację, m.in. logotyp. Taka identyfikacja ma bezpośrednio nawiązywać do charakteru i sposobu komunikacji marki Shell. Obecnie nowa wizualizacja jest wdrażana na wszystkich stacjach beznynowych Shell w całej Polsce.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA