REKLAMA
REKLAMA

Sieć Chłopskie Jadło wejdzie w segment casual dining

Autor: Parkiet 12 grudnia 2010 20:34

Sfinks zapowiada rozwój wszystkich posiadanych przez spółkę marek: Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło - czytamy w Parkiecie.

REKLAMA
Dwie pierwsze reprezentują rynek casual dining (tańsze restauracje, na każdą okazję), z kolei Chłopskie Jadło jest zaliczane do segmentu premium. Wcześniej spółka rozważała sprzedaż tej sieci, nieoficjalnie mówiło się, że z powodu jej nie najlepszych wyników finansowych. Jednak plany się zmieniły.

Mariola Krawiec-Rzeszotek, szefowa Sfinksa mówi na łamach Parkietu, że jej spółka zamierza rozwijać Chłopskie Jadło. W tym kwartale rozpoczęto już aktywne działania prosprzedażowe. Restauracje zostaną repozycjonowane w kierunku casual dining.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA