Sieć Chłopskie Jadło wejdzie w segment casual dining

Autor: Parkiet 12 grudnia 2010 20:34

Sfinks zapowiada rozwój wszystkich posiadanych przez spółkę marek: Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło - czytamy w Parkiecie.

Dwie pierwsze reprezentują rynek casual dining (tańsze restauracje, na każdą okazję), z kolei Chłopskie Jadło jest zaliczane do segmentu premium. Wcześniej spółka rozważała sprzedaż tej sieci, nieoficjalnie mówiło się, że z powodu jej nie najlepszych wyników finansowych. Jednak plany się zmieniły.

Mariola Krawiec-Rzeszotek, szefowa Sfinksa mówi na łamach Parkietu, że jej spółka zamierza rozwijać Chłopskie Jadło. W tym kwartale rozpoczęto już aktywne działania prosprzedażowe. Restauracje zostaną repozycjonowane w kierunku casual dining.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane