Sieć Czas na Herbatę stawia na rozwój w galeriach

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2010 10:00

Jak dowiedział się portal dla handlu.pl, nowe sklepy sieci Czas na Herbatę będą powstawać przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. - W tym roku nie otworzymy niestety żadnego nowego sklepu, nie licząc małych punktów partnerskich, te powstają cały czas. Ma to związek z opóźnieniem inwestycji w centra handlowe, w których będziemy obecni - wyjaśnia Marta Głowska, dyrektor działu sprzedaży firmy Progressive, zarządzającej siecią Czas na Herbatę.

Marta Głowska przyznaje, że obecność w centrach pozytywnie wpływa na przychody sieci. - Strategia się sprawdza, nasze punkty są dostrzegane przez klientów. W tej chwili jesteśmy obecni już w ponad 30 takich obiektach. W przyszłym roku pojawimy się w Galerii Echo w Kielcach - dodaje nasza rozmówczyni.

Firma Progressive działa na rynku już od 1997 roku i jest właścicielem sieci sklepów "Czas na Herbatę". W skład sieci na dzień dzisiejszy wchodzi: 40sklepów firmowych, 56 punktów firmowych na terenie Polski oraz 90 punktów firmowych na terenie Czech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane