Sieć Dobry Wybór zastąpi Meta Markety, Kolporter zainwestuje w nowy format sklepów

Autor: dlahandlu.pl 9 września 2010 09:41

Sieć Dobry Wybór zastąpi Meta Markety, Kolporter zainwestuje w nowy format sklepów

Kolporter Sieci Handlowe zmienia markę sklepów spożywczych "Meta Market" na "Dobry Wybór". Zmianie nazwy sieci, która ma się dokonać do końca października, towarzyszy nowa wizualizacja placówek. Poszerzony został też oferowany przez nie asortyment. Pierwszy sklep już otwarto w Kielcach.

- Sklepy "Meta Market" uruchamialiśmy testowo - mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe. - Każdy nowy pomysł na sieć sklepów wymaga dłuższej obserwacji, aby stwierdzić, czy jest wystarczająco dojrzały do szerokiego wprowadzenia go na rynek. Przy "Meta Marketach" zebraliśmy sporo doświadczeń i postanowiliśmy zaproponować szereg modyfikacji, w tym zmianę nazwy i wizualizacji.

W obecnie przyjętej formule sklepy "Dobry Wybór" są lepiej dostosowane do lokalizacji dostępnych na rynku, zwłaszcza położonych w osiedlach mieszkaniowych. - Wprowadziliśmy nowy system motywowania partnerów. Jego głównymi założeniami są: zainspirowanie ich do zwiększenia sprzedaży i przestrzegania wysokiej jakości w prowadzeniu sklepów oraz obsłudze klientów - mówi prezes Wiśniewski. - Nasze sklepy zmieniły się też zewnętrznie i wewnętrznie: ich wizualizacja jest znacznie "lżejsza". Dominują jasne kolory, mocno wyeksponowaliśmy promocje, które są widoczne nie tylko wewnątrz, lecz także na witrynach sklepów.

Asortyment został poszerzony o świeże produkty: wędliny, nabiał oraz pieczywo, także wypiekane bezpośrednio w sklepie. Ofertę uzupełnia szeroki wybór alkoholi.
Każdy z partnerów Kolportera, który osiąga dobre wyniki pod szyldem "Meta Market", zostanie partnerem „Dobrego Wyboru". Niewykluczone, że wraz z rozwojem sieci firma zastosuje także model franczyzowy, ale to sprawa przyszłości.
Kolporter dba również o rozwój usług dodatkowych. W sklepach "Dobry Wybór" zostanie wprowadzona m.in. możliwość dokonywania płatności domowych rachunków i sprzedaż biletów na imprezy masowe.  - Liczymy, że "Dobry Wybór" z czasem stanie się ogólnopolską marką. Na razie ze względów logistycznych będziemy rozwijać sieć sklepów w województwach świętokrzyskim i mazowieckim - mówi Mateusz Wiśniewski. - Na tym terenie szukamy chętnych do współpracy, dysponujących lokalami handlowymi o powierzchni około 100 metrów kwadratowych. Nasza oferta skierowana jest też do partnerów prowadzących saloniki prasowe na tym terenie. Jeśli któryś z nich zaproponuje nam interesującą lokalizację, zyska szansę na prowadzenie sklepu "Dobry Wybór".

Do końca roku Kolporter chce uruchomić kilka nowych sklepów. Pierwszy został otwarty w Kielcach. - To sklep testowy. Będziemy uważnie słuchać opinii klientów i wykorzystywać je w dalszych pracach nad formatem - podkreśla prezes Wiśniewski. - Asortyment jest tak dobrany, by stworzyć ciekawą ofertę, zarówno dla klienta dokonującego zakupów rano (artykuły świeże), jak i wieczorem (używki, alkohole).
Przypomnijmy na koniec, że pod marką "Dobry Wybór" Kolporter wprowadził już na rynek produkty spożywcze dobrej jakości i w konkurencyjnych cenach, m.in. ogórki, koncentraty, makarony i dania gotowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane