Sieć drogerii Koliber otworzy w tym roku 20 nowych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2011 12:18

Sieć drogerii Koliber otworzy w tym roku 20 nowych sklepów

Sklepy drogeryjnej sieci Koliber, która w październiku ubiegłego roku dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, zmienią oblicze. Placówki będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. Sieć rozpoczęła właśnie proces rebrandingu.

Koliber chce umacniać swoją pozycję na obecnym terenie działania i wkraczać na nowe obszary rynku. W tym kontekście dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego władze i franczyzobiorcy konceptu zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być nie tylko lepiej dopasowany do profilu sieci, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje, ale też pomóc Kolibrowi wkroczyć w nowy etap działalności.

- Zdecydowaliśmy się na logo w przyjemnych, kobiecych barwach i delikatnej formie, zachowujące kluczowy symbol sieci - Kolibra. Równolegle pracujemy nad zwiększaniem profesjonalizmu działania placówek. Chcemy, żeby sklepy spod znaku Kolibra wyróżniały się na polskim rynku drogeryjnym nie tylko wizualnie, ale też w aspekcie oferty i jakości obsługi klienta - mówi Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber.

Za siecią drogerii pracowity rok. W październiku spółka dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, wcześniej zoptymalizowała strukturę. Rezultatem była pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się na efektywność działania i zarządzania firmą. Od niedawna nad rozwojem sieci i sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają koordynatorzy regionalni.

Sieć Koliber działa na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Powstała w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. Obecnie sieć liczy 64 placówki, a jej średnie roczne obroty brutto wynoszą 51 mln złotych. W 2011 roku sieć planuje dołączenie kolejnych 20 placówek.

W grudniu 2010 r. właściciel Tradisu - Grupa Handlowa Emperia - podpisała warunkową umowę inwestycyjną z Eurocash SA. Na jej mocy spółki Grupy Dystrybucyjnej Tradis zostaną włączone do Eurocash SA. Podstawowym warunkiem realizacji kontraktu jest zgoda UOKiK. Intencją stron jest zrealizowanie transakcji do końca czerwca 2011 roku. Do tego czasu odpowiedzialną za działalność Grupy Dystrybucyjnej Tradis jest Emperia Holding SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • obserwator 2011-02-25 22:19:39

    Ciekawie to brzmi "Sieć drogerii Koliber otworzy w tym roku 20 nowych sklepów" A dalszej części czytamy " W 2011 roku sieć planuje dołączenie kolejnych 20 placówek."



    Chyba komuś pomyliły się pojęcia.





ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane