Sieć Inmedio dołączyła do Grupy Eurocash

Autor: dlahandlu.pl 2 grudnia 2014 10:29

Eurocash sfinalizował umowę z HDS Polska, w wyniku której nabył pakiet kontrolny w spółce prowadzącej sieć salonów prasowych Inmedio.

Eurocash nabył od HDS Polska 51% udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Inmedio, liczącej ponad 410 placówek detalicznych zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Salony Inmedio oferują asortyment artykułów FMCG, od papierosów, prasy i książek po słodycze, napoje i artykuły impulsowe. W wybranych placówkach Inmedio dostępne są ponadto płatności za rachunki, przekazy pieniężne, a także usługi kurierskie.
W 2013 r. przychody ze sprzedaży sklepów należących do sieci Inmedio przekroczyły 0,5 mld zł. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Eurocash będzie dysponować pakietem kontrolnym, natomiast operacyjne zarządzanie tą siecią pozostanie w gestii HDS Polska, która posiada know-how w zakresie prowadzenia placówek typu convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane