PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sieć Mila zainwestowała w nietypową kampanię promującą mrożone ryby

Autor: pr, dlahandlu.pl 27 kwietnia 2016 12:23

Mechaniczna ryba w sklepowej chłodni z rybnymi mrożonkami, którą internauci mogli zdalnie sterować? To pomysł na nową kampanię przygotowaną dla sieci supermarketów Mila przez agencję Young and Rubicam. Akcja trwała od 20 do 22 kwietnia.

REKLAMA

W ubiegłym tygodniu w supermarketach Mila trwała akcja promująca mrożone ryby. Sieć dla swoich klientów przygotowała nietypową niespodziankę – mechaniczne ryby. Ryba – robot była zdalnie sterowana, wyglądała jak prawdziwa i mogła ruszać się oraz podskakiwać jak żywa.  O tym, kiedy to zrobi decydowali internauci. Na specjalnie stworzonej platformie internetowej na stronie www.rybanazywo.pl wraz z podglądem “na żywo” otoczenia sklepowych chłodni, dostępny był przycisk uruchamiający robota.

- Chcemy wpłynąć na ich zachowania zakupowe i konsumpcyjne (klientów-red.) - przekonać ich, że ryby mrożone są tak samo wartościowe pod względem odżywczym jak i smakowym jak ryby świeże. Liczymy, iż wpłynie to na większe spożycie ryb przez konsumentów, a tym samym poprawi ich stan zdrowia. Współczesne technologie mrożenia i dystrybucji ryb zapewniają ich świeżość w sklepach. Nasza akcja ma pomóc przekonać ich do tego, że pod względem smaku i zdrowia ryba w zamrażarce jest taka sama jak świeża ryba, przed chwilą złowiona - mówi Sylwia Kocon – dyrektor marketingu sieci Mila.

Dyrektor nawiązuje w swojej wypowiedzi do wyników badań zaprezentowanych niedawno przez Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowego Instytutu Badawczego. Wskazują one, że w 2015 roku spożycie ryb spadło w Polsce aż o osiem proc. W 2014 r. było to 13,4 kg, a w 2015 - 12,4 kg rocznie na jednego mieszkańca. Dla porównania - średnia unijna to 24 kg na osobę.

W ponad 100 sklepach Mila wprowadziła też technologię wypiekania pieczywa. Pieczywo wypiekane jest na miejscu ze świeżego, niemrożonego ciasta. Mila wprowadziła również tradycyjne wędliny – „Smak Tradycji”.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA