Sieć Morrisons zwiększa obecność w kanale online

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 11 sierpnia 2016 12:57

Brytyjska sieć supermarketów Morrisons rozszerzyła umowę z Ocado Group i dzięki temu zwiększy swoją obecność w internecie. Wkrótce klienci sieci z całej Wielkiej Brytanii będą mogli składać zamówienia online.

Morrisons otrzyma więcej miejsca w nowym magazynie Ocado w południowo-wschodniej części Londynu. Sieć będzie również korzystać z technologii, która umożliwi dostawy artykułów spożywczych z własnych sklepów.

Nowa umowa to również lepsze warunki dla Morrisons - sieć nie będzie już musiała dzielić się z Ocado zyskami za sprzedaż w internecie. 

Rozszerzając swoją obecność w kanale online na terenie całego Zjednoczonego Królestwa, Morrisons spodziewa się, że ten sektor sprzedaży wygeneruje stratę w przyszłym roku. Będzie to związane z większymi inwestycjami w ten kanał sprzedaży.

Dzięki transakcji z Morrisons Ocado może przeznaczyć środki na budowę nowego centrum dystrybucyjnego. Umowa z Morrisons przyczyniła się do wygenerowania przez spółkę 74 milionów funtów przychodów w roku ubiegłym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane