PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sieć Natura rusza z kampanią promocyjną „Najpiękniejsze, bo polskie"

Autor: pr 19 maja 2016 15:07

Sieć drogerii Natura mocno podkreśla swoje pochodzenie. Działa na rynku już od ponad 18 lat i wie, że Polacy cenią rodzime marki. Spółka przeprowadziła kampanię promocyjną pod hasłem „Najpiękniejsze, bo polskie”, przez które chce zachęcić do wybierania polskich marek, zarówno dostępnych w sieci na wyłączność, jak i pozostałych obecnych na rynku.

REKLAMA

- Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy polską firmą. Dlatego naturalnie zależy nam też na wsparciu polskiego biznesu i myśli technologicznej. Chcemy uświadomić klientom, że w naszych placówkach znajdą szeroką ofertę rodzimych produktów, które reprezentują wysoką jakość i są jednocześnie przystępne cenowo - mówi Karolina Wyczółkowska, dyrektor ds. marketingu marki Natura.

W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia w 2015 roku wykazano, że Polacy dużo chętniej decydują na zakup rodzimych kosmetyków. Ponad połowa respondentów zwraca uwagę na pochodzenie produktów. Zwolenniczkami polskich kosmetyków są szczególnie kobiety po 35 roku życia


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14285

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA