PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sieć Papa Johns szuka masterfranczyzobiorcy w Polsce

www.portalspozywczy.pl 21 kwietnia 2015 12:13

Sieć Papa Johns szuka masterfranczyzobiorcy w Polsce fot. papajohns.com

Kultowa amerykańska sieć pizzerii Papa Johns, która prowadzi około 4,5 tys. lokali na całym świecie, poszukuje masterfranczyzobiorcy, który rozwinie koncept na polskim rynku.

Inwestycja w średniej wielkości lokal czyli 80-120 metrów kwadratowych zlokalizowany w centrum miasta lub centrum handlowym to koszt około 250 tys. dolarów.  W tej cenie zawarte jest oznakowanie, wyposażenie, dostarczenie produktów, sprzęt komputerowy i oprogramowanie IT, konstrukcja i aranżacja przestrzeni itd. Oczywiście, jeżeli franczyzobiorca buduje budynek wolnostojący to koszt jest znacznie większy, rzędu 400 tys. dolarów.

Wstępna opłata franczyzowa to 25 tys. dolarów za restaurację. Procent od tej opłaty jest płacony przed opłaceniem opłaty wyłącznościowej, natomiast reszta jest uregulowana podczas lub przed otwarciem.  Bieżąca opłata franczyzowa wynosi 5 proc. przychodów ze sprzedaży płatna co miesiąc. Franczyzobiorca wydaje na fundusz marketingowy 7 proc. przychodów ze sprzedaży. Z tego 6 proc. franczyzobiorca wydaje na lokalne działania marketingowe, natomiast 1 proc. jest wysyłany do ogólnego funduszu marketingowego Papa John’s.

Przypomnijmy, kilka lat temu dużo mówiło się o planach wejścia "giganta pizzy" na polski rynek. Pierwszy lokal miał powstać w budowanej wówczas galerii Millenium Hall w Rzeszowie.

Papa John's został założony w Stanach Zjednoczonych w 1984 roku. Sieć to ponad 4,5 tys. restauracji na 36 rynkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane