Sieć perfumerii Douglas wesprze sprzedaż za pomocą rozwiązań sensorycznych

Autor: dlahandlu.pl/pr 28 marca 2011 09:37

Mood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z siecią perfumerii Douglas. W 87 sklepach, w 45 miastach w Polsce zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio.

Do Douglasa trafią urządzenia muzyczne MP Blue wraz z kartą SD, gdzie zapisany będzie specjalnie już stworzony dla tej marki program muzyczny. Oprogramowanie i repertuar będzie systematycznie aktualizowany przez internet, tak, aby wpisywał się w wiodące trendy panujące na rynku.

Umowa została podpisana na okres trzech lat. Pierwsze montaże rozpoczną się już z początkiem kwietnia. Zgodnie z planem, instalacje we wszystkich salonach Douglas powinny zakończyć się pod koniec maja bieżącego roku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane