REKLAMA
REKLAMA

Sieć Piotr i Paweł na VII FRSiH: 50 proc. obrotu naszych sklepów pochodzi od lojalnych klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2014 14:47

Piotr i Paweł jako polska firma jest na dobrej drodze do zbudowania retail brandingu. Klienci wiedzą jakie są jej wyróżniki. Nasza marka przekroczyła wartość pół miliarda złotych. Mamy ponad 50-proc. udział sprzedaży żywności świeżej i dwucyfrowy udział marki własnej, a ok. 50 proc. obrotu pochodzi z zakupów dokonywanych przez lojalnych klientów – powiedział Robert Krzak, wiceprezes zarządu firmy Piotr i Paweł podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie.

REKLAMA

 - Większość naszych franczyzobiorców stanowią byli pracownicy. Jesteśmy więc nieco innym konceptem niż typowe franczyzy. Możemy się pochwalić, że ilość asortymentu kupowana przez partnerów handlowych w naszych magazynach dochodzi do 80 proc., chociaż nie mamy takich wymagać wobec franczyzobiorców - mówił wiceprezes.

Supermarkety Piotr i Paweł to sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 108 sklepów w każdym województwie. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł

W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA