Sieć Piotr i Paweł zwiększyła udziały w sprzedaży produktów świeżych

Autor: portalspozywczy.pl 17 lipca 2011 20:36

- To stała się nasza dominująca kategoria, która wyprzedziła sprzedaż produktów suchych. Stało się to głównie za sprawą rosnącego zainteresowania zakupem świeżych warzyw i owoców - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes zarządu sieci Piotr i Paweł.

- Największa półka z importu w naszych sklepach to owoce i warzywa. Ich ceny w porównaniu z zeszłym rokiem wzrosły. Droższe są pomidory, truskawki, ale także inne towary. Jednocześnie jest to kategoria, która bardzo się rozwija. Nasi klienci kupują coraz więcej z półki owocowo-warzywnej i nabiałowej, bo inwestują w zdrowszy tryb odżywiania. Stawiamy na półkę produktów świeżych, m.in. ryb. Tym chcemy się wyróżniać względem dyskontów czy hipermarketów, dla których kategoria produktów świeżych bywa zbyt trudna - mówi Piotr Woś.

Czytaj więcej: Prezes sieci Piotr i Paweł: Stawiamy na półkę produktów świeżych. Ta kategoria stała się naszą dominującą

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane