REKLAMA
REKLAMA

Sieć Real analizuje potencjał sprzedaży on-line w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 7 lutego 2011 11:35

Rafael Gasset, prezes zarządu sieci Real Polska zapewnia, że polski oddział sieci Real analizuje wyniki rozwiązań związanych z handlem internetowym wdrożonych w Niemczech.

REKLAMA

- Nasze analizy dotyczą zarówno sklepu on-line uruchomionego w maju 2010 r., jak i sklepu spożywczego typu Drive-thru otwartego w listopadzie 2010 r., gdzie klient składa zamówienia on-line, mając do wyboru 5 tys. artykułów, w tym produkty świeże i mrożone. Zakupy są gotowe do odbioru po dwóch godzinach, tak więc rozwiązanie pozwala oszczędzać czas i jest alternatywą dla tradycyjnych zakupów - tłumaczy Rafael Gasset.

Zobacz ceny w sklepach Real


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA