Sieć Real poszerzy asortyment produktów marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 12 lutego 2011 18:04

- Do końca roku na sklepowych półkach pojawi się 300 nowych artykułów spożywczych i taka sama liczba pozycji w kategoriach przemysłowych - mówi Rafael Gasset, prezes zarządu sieci Real w Polsce

To oznacza, że na koniec roku sieć zaoferuje ok. 1,45 tys. produktów pod tym brandem.

Obecnie Real Quality to ponad 500 pozycji asortymentowych w kategoriach żywnościowych i 350 w kategoriach przemysłowych.
- Nasze produkty pod marką własną Real Quality są tańsze nawet do 35 proc. ceny w porównaniu do produktów markowych - tłumaczy Rafael Gasset. Niemiecki operator będzie nadal rozwijał także ekonomiczną markę własną TiP.

- Naszym celem jest zwiększanie udziału marek własnych, ale z drugiej strony istotne jest dla nas zapewnienie klientom również wyboru uznanych marek od naszych dostawców - zaznacza prezes sieci Real.

Zobacz ceny w sklepach Real 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane