Sieć restauracji 7th Street szuka lokali w nowych miastach

www.portalspozywczy.pl 22 listopada 2012 13:43

Sieć restauracji 7th Street, która specjalizuje się daniach kuchni amerykańskiej, realizuje program rozwoju przez franczyzę. W listopadzie ruszy drugi lokal sieci - na warszawskim Gocławiu, a na początek 2013 r. planowane są otwarcia w Poznaniu oraz we Wrocławiu.


Obecnie 7th Street prowadzi jeden lokal własny - w Żyrardowie (woj. mazowieckie). Oprócz planowanych trzech otwarć, sieć poszukuje lokali i franczyzobiorców do proadzenia restauracji w takich miastach jak: Białystok, Łódź, Pruszków, Racibórz oraz Szczecin.
7th Street - Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy, która pozwala już przy wkładzie własnym od ok. 80 tys. zł otworzyć gotowy lokal z pełnym wyposażeniem. Dodatkowo 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, ekspres do kawy, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą.
Lokale pod szyldem 7th Street można uruchomić w formie baru samoobsługowego (7th Street -Grill & Bar), z daniami serwowanymi w jednorazowych opakowaniach, lub restauracji z pełną obsługą kelnerską i zastawą stołową (Restauracja 7th Street - Grill & Bar).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane