REKLAMA
REKLAMA

Sieć saloników Świat Prasy zwiększyła przychody o 15 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 13 stycznia 2014 13:37

Sieć saloników Świat Prasy zwiększyła przychody o 15 mln zł

Zgodnie z przyjętą strategią sieć saloników prasowych „ŚWIAT PRASY" otworzyła w 2013 roku 30 nowych placówek i zakończyła rok liczbą 91 otwartych sklepów. Obecnie sieć działa w 11 województwach.

REKLAMA

 

W 2013 roku sieć zwiększyła przychody L/L o 15 mln zł osiągając poziom przychodów w wysokości ponad 60 mln zł netto.

W przyjętej strategii na lata 2013-2016 „ŚWIAT PRASY" planuje otwierać ponad 40 salonów prasowych rocznie, by na koniec roku 2016 osiągnąć liczbę 250 punktów sprzedaży.

Firma współpracuje z największymi operatorami spożywczymi na rynku: POLOmarket, TESCO, Intermarche, Biedronka, Netto.
W styczniu „ŚWIAT PRASY" zadebiutuje w nowym formacie, otwierając salonik prasowy w warszawskim centrum hotelowo-biznesowym „Business Garden Warsaw".

„ŚWIAT PRASY" intensywnie poszukuje nowych, atrakcyjnych lokalizacji o powierzchni od 25 do 40 mkw. w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także na dworcach, lotniskach, w szpitalach czy centrach dużych miast.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA