Sieć spaghetterii szuka partnerów do współpracy

Autor: dlahandlu.pl 23 czerwca 2017 13:55

Polska sieć spaghetterii Makarun Spaghetti and Salad nie zwalnia tempa. Twórcy marki cały czas myślą o jej rozwoju. Stąd jeszcze większe zaangażowanie w poszukiwanie partnerów do współpracy, a także nowości w ofercie franczyzowej.

Marka na rodzimym rynku obecna jest od ponad pięciu lat – pierwszy punkt pod tym szyldem otwarty bowiem został w 2012 roku. Po 5 latach pod skrzydłami Makarun’a działa już 20 lokali w całym kraju i 1 za granicą. Niebawem dołączą zaś do nich kolejne.

 Aktualnie marka poszukuje partnerów zainteresowanych prowadzeniem własnego punktu gastronomicznego w Łodzi, Warszawie, Trójmieście i Wrocławiu.

Oprócz tego firma chętnie nawiąże współpracę również z przedsiębiorcami z Torunia, Bydgoszczy, Szczecina oraz innych miast powyżej stu tysięcy mieszkańców, w których do tej pory Makarun nie był obecny.

Od potencjalnych franczyzobiorców sieć przede wszystkim wymaga dyspozycyjności czasowej, a także dostępu lub motywacji do poszukiwania odpowiedniej lokalizacji, a także kapitału inwestycyjnego od 100 000 zł. 

Już niebawem sprzedaż włoskich makaronów dostępnych „na wynos” będzie mogła być prowadzona nie tylko w punktach stacjonarnych. Jeszcze w tym roku Makarun planuje bowiem wprowadzenie własnych foodtruck’ów. Pojazdy z ofertą leasingu, dostępne będą od 3. kwartału 2017 roku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane