PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sieci dyskontowe w Polsce przechodzą wielką metamorfozę

Autor: Onet.pl, Biznes.pl 28 grudnia 2013 19:57

Dynamiczny rozwój branży w 2013 roku przyniósł konsumentom wiele niespodzianek: Biedronka wprowadziła płatności mobilne, Lidl z kolei rozdał klientom ponad 1 mln 200 tys. książek kucharskich. O rynek mocniej zaczął walczyć także trzeci gracz w Polsce - duńska sieć Netto - pisze serwis Onet.pl, za Biznes.pl.

Dyskonty, to w uproszczeniu sklepy, które oferują ograniczony wybór produktów po niskich cenach. Model biznesowy oparty jest głównie na sprzedaży marek własnych, które nie wymagają dodatkowych nakładów na promocję i reklamę, co pozwala obniżyć ich cenę. Polacy pokochali ten model sprzedaży. Popularność dyskontów rośnie, o czym świadczyć może chociażby ich ekspansja. Lider rynku, właściciel sieci Biedronka, zakończy ten rok z liczbą ok. 2400 sklepów. Lidl ma 500 czynnych obiektów, a Netto - 305 - czytamy w Onet.pl.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane