REKLAMA
REKLAMA

Sieci dyskontowe wydają ponad 5 mln zł tygodniowo na reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 11 kwietnia 2013 09:19

W pierwszym tygodniu kwietnia dwie największe sieci dyskontowe - Lidl i Biedronka - wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,4 mln zł. Według danych firmy Nielsen opartych na oficjalnych cennikach stacji TV, Lidl wydał 5,3 mln zł a Biedronka - 5,1 mln zł.

REKLAMA
Łącznie na reklamę żywności wydano około 75 mln zł. Wśród marek z największymi wydatkami na reklamę w TV znalazły się ponadto: Orange, Nivea, T-Mobile, Play, Tymbark, Wonga.com, Knorr oraz Śnieżka farby.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA