Sieci elektromarketów stawiają na rozwój w mniejszych miastach

Autor: Puls Biznesu 20 lipca 2012 11:24

Sieć marketów ze sprzętem RTV/AGD Neonet liczy już 400 placówek. Jak czytamy w "Pulsie Biznesu" spółka chce zdobyć jak największy udział w rynku w miastach do 200 tys. mieszkańców. Tylko do końca tego roku Neonet uruchomi 50 nowych lokalizacji.

Maciej Idzikowski, wiceprezes Neonetu mówi w rozmowie z „PB", że dzięki niższym kosztom najmu powierzchni handlowej w małych miastach łatwiej jest konkurować cenowo z hipermarketami. Mniejsze są także koszty dostawy towaru do klientów.

Na umocnienie swojej pozycji w mniejszych ośrodkach naszego kraju stawia także spółka Mix Electronics. W największych miastach firma prowadzi cztery hipermarkety Electro World, ale rozwój zapowiada głównie w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców. Sieć Mix Electronics liczy obecnie 200 placówek, ale do końca tego roku powiększy się o kolejne 20 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane