REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe będą promować polską żywność

www.portalspozywczy.pl 23 września 2014 14:43

Z inicjatywy Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji ruszyła akcja "Jem, bo polskie", która ma uświadamiać Polakom konieczność pomocy polskim producentom produktów objętych rosyjskim embargiem.

REKLAMA

Celem kampanii jest popularyzowanie idei kupowania i spożywania większej ilości owoców i warzyw z Polski, jako recepty na problemy związane z embargiem. Każda z firm biorących udział w akcji ma za zadanie umieszczenie w widocznym miejscu logotypu kampanii oraz własnych, indywidualnych haseł wspierających tę inicjatywę.

Kampania "Jem, bo polskie" będzie promowana na wszystkich możliwych nośnikach, jakimi dysponują sieci handlowe, w tym katalogach okolicznościowych, gazetkach, bilbordach, plakatach oraz mediach, z którymi współpracują. Żadne z materiałów nie będą zawierać akcentów antyrosyjskich a jedynie wspierać polskich producentów owoców i warzyw.

Kampania społeczna "Jem, bo polskie" w pierwszej kolejności obejmuje promocję polskich warzyw i owoców. W zależności od jej przebiegu planowane jest rozszerzenie działań na inny asortyment.

- Bez wahania przystąpiliśmy do udziału w tej inicjatywie - mówi Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska. - Od początku istnienia E.Leclerc stawia w Polsce na ścisłą współpracę z regionalnymi producentami. Efektem tego jest realizowany od 2011 roku program "Producenci Lokalni". Program pomaga lokalnym przedsiębiorcom nawiązywać współpracę z siecią oraz umieszczać swoje wyroby w ofercie supermarketu. Tym bardziej, wobec rosyjskiego embarga będziemy wspierać w naszej sieci polskich dostawców - dodaje Jean-Philippe Magre.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA