Sieci handlowe decydują się dopłacać dostawcom za lepsze warunki dla zwierząt

www.portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2015 10:12

Dobrostan zwierząt odgrywa coraz większe znaczenie dla niemieckich sieci handlowych. Sprzedawcy coraz bardziej boją się, że złe warunki chowu wywołają niechęć klientów do ich produktów. Z tego powodu coraz częściej decydują się dopłacać dostawcom za lepsze warunki dla zwierząt. Prym wiedzie Aldi.

Sieć Rewe szuka sposobu w jaki sposób uchronić trzodę chlewną przed kastracją w pierwszych dniach po urodzeniu. Aldi próbuje zapobiec skracaniu dziobów u kur niosek… Wszystko spowodowane jest większym zainteresowaniem o dobrostan zwierząt hodowlanych, co zdaniem niemieckich sieci ma przyczynić się do poprawy jakości oferowanych produktów, a także zachęcić klientów do częstszych zakupów.

Sieci handlowe w Niemczech boją się, że niezadowoleni klienci przestaną u nich kupować produkty odzwierzęce i z tego powodu decydują się dopłacać dostawcom, którzy oferują lepsze warunki w okresie chowu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane