REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe domagają się rabatów od dostawców

Autor: Forsal.pl 25 sierpnia 2016 14:24

Sieci handlowe przygotowują się na wejście od 1 września nowej daniny, przekonując producentów, z którymi współpracują do udzielenia dodatkowych rabatów - czytamy na Forsal.pl.

REKLAMA

Kolejne firmy idą w ślady Stokrotki, która już pod koniec lipca wysłała do swoich dostawców pismo, w którym dała do zrozumienia, że w związku z nowym podatkiem liczy na udzielenie dodatkowego rabatu na towary, bo inaczej będzie musiała zmienić zasady współpracy i ograniczyć zamówienia.

Jak nieoficjalnie dowiedział się Forsal.pl, rabatów domaga się większość dużych sieci o zasięgu międzynarodowym, w tym m.in. Biedronka, Lidl, Carrefour czy Tesco. Firmy te nie powołują się bezpośrednio na podatek handlowy. Mowa o zmieniających się warunkach na rynku na mniej korzystne.

Więcej na Forsal.pl

Lidl Polska w stanowisku przesłanym do redakcji poinformował, że: "Nie wystosowaliśmy tego typu próśb do naszych dostawców. Naszą strategią nieodmiennie jest dostarczanie naszym klientom wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych, niskich cenach – cel ten osiągamy dzięki skali naszych zamówień oraz długofalowej współpracy z naszymi dostawcami" - napisano w oświadczeniu, podpisanym przez Aleksandrę Robaszkiewicz, PR Managera, Lidl Polska.

  • Emil 2016-08-26 15:51:06

    Rada dla producentów: budowanie niezależnej od siecówek sieci sprzedaży np. z wykorzystaniem e-commerce, trochę logistyki po swojej stronie i wykorzystując kurierów też można dosłać produkty do końcowego klienta (sklep, lokal gastronomicznych)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA