PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Sieci handlowe dostosowują się do potrzeb emerytów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 11 czerwca 2012 09:21

Sieci handlowe dostosowują się do potrzeb emerytów

Idzie o pozyskanie ponad 10 mln osób - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

W ciągu najbliższych 10 lat w Polsce ma nastąpić gwałtowny wzrost liczby osób pomiędzy 60. a 70. rokiem życia. Do tego, jak przypomina prof. Irena Kotowska, demograf i statystyk ze Szkoły Głównej Handlowej, przybędzie też jednoosobowych gospodarstw domowych, w których prym będą wiodły starsze kobiety po 74. roku życia. Znacząco ubędzie za to ludzi młodych.

To pociąga za sobą jednak poważne zmiany. By zdobyć lojalność klienta seniora, nie wystarczy strategia oparta wyłącznie na obniżaniu cen. Potrzebne są zmiany organizacyjne i nakłady inwestycyjne - czytamy w "DGP".

Dla przykładu: większość hipermarketów Tesco jest już wyposażona w wózki inwalidzkie dla osób, które poruszają się przy pomocy lasek lub kul. Każdy ze sklepów znajdujący się na poziomie wyższym niż parter ma windy, schody ruchome lub ruchome chodniki. Również Biedronka inwestuje w obsługę osób starszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane