REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe konkurują usługami dodatkowymi

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 24 stycznia 2012 10:50

Sieci sklepowe poszukują nowych sposobów na przyciągnięcie klientów. W tej chwili trwa wyścig na usługi dodatkowe - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

REKLAMA
W sklepach można zapłacić rachunki za telefon, gaz, doładować telefon czy nabyć los na loterię totalizatora, a to dopiero początek i wzorem marketów z Zachodu dalej rozwijają usługi.

Na razie sklepy starają się zapewnić w jak największej liczbie placówek usługę cashback, czyli możliwość wypłaty z kasy sklepu gotówki do 200 zł (obecnie usługa dostępna jest w 27 tys. sklepów i stacji benzynowych), oraz płatności zbliżeniowe. Prace nad tymi ostatnimi zaczęły już Tesco oraz Carrefour. Z kolei w kierunku usług cashback zmierzają Netto oraz Żabka, która by rozszerzyć ich wachlarz, postanowiła uzyskać status instytucji płatniczej - pisze "DGP".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA