REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe lepszym partnerem od niezależnych polskich sklepów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 12 listopada 2010 09:01

Mimo wysokich opłat, krajowi producenci żywności wolą sprzedawać swoje produkty w dużych sieciach, niż dostarczać towar do niezależnych polskich sklepów i hurtowni - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA
Polscy producenci żywności nie są zrażeni obowiązkowymi opłatami półkowymi za obecność w sieciach, które sięgają nawet 25 - 30 proc. wartości towaru. Ważne jest to, że duże sieci gwarantują płatności na czas - czytamy w "DGP".

Poza tym w zagranicznych sieciach producenci żywności widzą szansę na zwiększenie eksportu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA