PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sieci handlowe lepszym partnerem od niezależnych polskich sklepów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 12 listopada 2010 09:01

Mimo wysokich opłat, krajowi producenci żywności wolą sprzedawać swoje produkty w dużych sieciach, niż dostarczać towar do niezależnych polskich sklepów i hurtowni - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

Polscy producenci żywności nie są zrażeni obowiązkowymi opłatami półkowymi za obecność w sieciach, które sięgają nawet 25 - 30 proc. wartości towaru. Ważne jest to, że duże sieci gwarantują płatności na czas - czytamy w "DGP".

Poza tym w zagranicznych sieciach producenci żywności widzą szansę na zwiększenie eksportu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane