Sieci handlowe liczą na zyski przed Euro 2012

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 18 stycznia 2012 08:54

Sieci handlowe liczą na ponad 30-proc. wzrost sprzedaży dzięki Euro 2012. Także sklepy internetowe zacierają ręce i liczą na zyski - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Jak podaje GDP, ponad 10-procentowego wzrostu obrotów spodziewa się Neo24.pl, lider e-commerce w branży elektroniki użytkowej. Firma przygotowuje się do zwiększonych obrotów poszerzając asortyment, planuje także rozbudowę sieci punktów odbioru.

Debiut w sieci zapowiada Media Saturn Holding Polska - właściciel sieci Saturn oraz Media Markt. Sklepy internetowe tych sieci ruszyły już w Niemczech - Saturna pod koniec 2011 roku, a Media Markt - na początku tego tygodnia - czytamy w DGP.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane