PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sieci handlowe obniżają ceny produktów pierwszej potrzeby by zatrzymać klientów

Autor: Życie Warszawy 6 kwietnia 2011 11:38

Życie Warszawy porównało koszyki złożone z 37 podstawowych artykułów żywnościowych z ośmiu największych sieci. W większości od stycznia ceny żywności wzrosły o blisko 10 proc. W niektórych sieciach: Tesco, Biedronka, Piotr i Paweł ceny żywności w ciągu trzech miesięcy nawet statystycznie spadły o ok. 10 proc.

- Mamy grupę produktów pierwszej potrzeby, której ceny celowo obniżamy. Zwykle jest to nabiał - mówi w rozmowie z Życiem Warszawy, Michał Sikora z Tesco.
Jak przyznaje Jolanta Tkaczyk, ekonomistka z Akademii im. Leona Koźmińskiego, obniżanie cen to w czasie ogólnych podwyżek, świadoma strategia firm i próba przyciągnięcia klienta. By zatrzymać klienta, coraz więcej sklepów uruchamia też swoje programy lojalnościowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane