Sieci handlowe promują w świątecznych gazetkach łososia i dorsza

Autor: gazeta.pl 21 grudnia 2012 09:44

W tym roku w gazetkach promocyjnych sieci handlowych zamiast karpia zaczął przechodzić do ofensywy norweski łosoś albo dorsz - podaje gazeta.pl

Tesco w gazetce stawia na dorsza po 36,99 zł. - Coraz częściej poszukujemy alternatywy dla tradycyjnego karpia. Przykładowo sprzedaż filetów z dorsza czy łososia już na dwa tygodnie przed świętami rośnie nawet o połowę - twierdzi w rozmowie z "GW" Michał Sikora z Tesco.

Real stawia w swojej gazetce raczej na łososia. Carrefour chwali się z kolei nie karpiem, tylko mandarynkami - 2,49 za kilogram, karkówką wieprzową bez kości po 12,89 za kilogram oraz mrożonym mintajem za 6,99 zł za kilogram (ale 35 proc. z tego to glazura, czyli lód). Biuro prasowe Carrefour Polska dyskryminację karpia tłumaczy tak: "karp żywy był prezentowany we wcześniejszym katalogu Carrefour obowiązującym od 28 listopada do 3 grudnia 2012". A należąca do Auchan sieć Simply Market sprzedaje nawet... rekina błękitnego. Kilogram po 12,99 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane