Sieci handlowe przedmiotem coraz większej liczby publikacji

Autor: biznes.interia.pl 10 grudnia 2012 17:52

Hipermarkety Tesco, Biedronka i Auchan mają najlepszy PR - wynika z badań przeprowadzonych przez Press-Service Monitoring Mediów. Liczba publikacji o sieciach handlowych z roku na rok wzrasta, ponadto coraz rzadziej o sieciach handlowych pisze się źle - informuje serwis biznes.interia.pl.


To przekłada się na konkretne korzyści, nie tylko wizerunkowe, ale również finansowe: gdyby przyszło im wykupić powierzchnię reklamową odpowiadającą analizowanym tekstom to łączny koszt przekroczyłby wówczas 450 mln zł. Z analizy przeprowadzonej dla miesięcznika "Press", na który powołuje się biznes.interia.pl, wynika, że najwięcej na zakup reklam, czyli tzw. ekwiwalent reklamowy, musiałaby wydać sieć Tesco. To aż 221,7 mln zł. W przypadku Biedronki byłoby to 150 mln zł, a z kolei dla Auchan - 82,3 mln zł.

Dane wskazują, że liczba publikacji o sieciach handlowych z roku na rok wzrasta. Z jednej strony, to oczekiwania klientów, którzy chcą mieć o sklepie, w którym robią zakupy, pełną informację, szczególnie taką, która dotyczy jakości produktów. Z drugiej strony działania PR stają się ważniejsze również dla samych sieci - czytamy w biznes.interia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane