REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe stawiają na nowoczesne technologie

Autor: PAP/Metro 14 czerwca 2011 10:43

Tesco chce montować skanery cen przy swoich wózkach sklepowych, które pozwolą nabijać rachunek już w momencie wkładania produktu do koszyka, a nie dopiero przy kasie. Sieci handlowe chcą za pomocą technologii zmienić przyzwyczajenia zakupowe Polaków.

REKLAMA
A oto kolejne ze sklepowych rozwiązań, których powinniśmy się spodziewać w najbliższych latach w różnych sieciach: - zamiast papierowych wywieszek pojawią się elektroniczne etykiety cenowe. Dzięki nim pracownik będzie mógł zmieniać ceny jednym kliknięciem w zależności od pory dnia. Gdy wie, że zaraz do sklepu przyjdzie tłum, bo np. kończy się msza w pobliskim kościele, może podwyższyć ceny o parę procent.

Obsługując menu na wyświetlaczach klienci będą mogli dowiedzieć się, skąd pochodzi dany produkt, albo dostać propozycję dania. Już dziś w niektórych delikatesach Alma sprzedawcy po zważeniu mięsa drukują nam propozycję potrawy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA