REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe urządzają aukcje dla wybranych producentów

Autor: Wyborcza.biz 8 września 2012 17:52

Kontrakt z dyskontem może dla producenta oznaczać spore kłopoty. Wciąż zdarza się, że dostawcy sieci dyskontowych upadają, bo zawierane przez nich kontrakty nie są rentowne - pisze Wyborcza.pl.

REKLAMA

Jak mówi w rozmowie z Wyborcza.pl chcący zachować anonimowość były współpracownik wielkich sieci handlowych, sieci urządzają aukcje, na które zapraszają wybranych producentów. Podczas aukcji licytowane są wyłącznie ceny, nie ma natomiast znaczenia jakość produktów. Zdarzało się, że producent zaoferował groszek konserwowy w puszce w cenie samej puszki.
Jak tłumaczy, chodzi o to, by pozyskać kontrakt dla sieci handlowej, nawet jeśli nie będzie on rentowny, by np. po roku dostarczać sieci produkty w normalnych cenach i zacząć zarabiać. Niestety, nadal powszechnie zdarzają się sytuacje, gdy producenci padają z powodu kontraktu z dyskontem. Taki kontrakt to także ogromne kłopoty, bo trzeba zainwestować spore środki w ogromną fabrykę, która potem może się nie zwrócić.
Ponadto, dostawcy ponoszą dodatkowe koszty, np. za obecność w gazetce promocyjnej trzeba sieci zapłacić. W sieci niemal za wszystko trzeba płacić - za półki w najlepszych miejscach takich jak koło kas, za wystawienie towaru na przejściach pomiędzy regałami - czytamy w Wyborcza.pl.
  • s 2012-09-11 11:09:43

    stek bzdur i fantasmagorie

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA