REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe w walce o klienta nie skąpią wydatków na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2016 10:01

Sieci handlowe w walce o klienta nie skąpią wydatków na reklamę Fot. za kuchnialidla.pl

Według danych firmy Nielsen za okres 15 - 21 sierpnia sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 8 166 910 zł i była liderem zestawienia. W pierwszej 10. największych reklamodawców tygodnia znalazło się aż pięć spożywczych sieci handlowych.

REKLAMA

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Carrefour, który na reklamę telewizyjną przeznaczył 3 902 406 zł. 

Piątą pozycję w rankingu zajęła Żabka Polska z wydatkami rzędu 3 273 175 zł.

Na ósmym miejscu w omawianym okresie uplasowała się Biedronka, która wydała 2 982 891 zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka sieć Tesco, która na reklamę w telewizji wydała w tym czasie 2 484 915 zł.

W zestawieniu ABG Nielsen znalazła się również sieć Rossmann (czwarte miejsce) z wydatkami na poziomie 3 301 929 zł oraz sieć Media Expert (dziewiąta lokata w rankingu), która na reklamowe wsparcie przeznaczyła 2 601 890 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

  • kbj 2016-08-27 14:31:04

    Tylko polacy dają innym bo w niemczech nie ma szans żeby polka grała w reklamie nie mówiąc już o tym aby dali nam na taką skalę wpuszczać sieci.

    polska to jednak najgłupszy naród

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA