Sieci handlowe wydłużają sezon na artykuły świąteczne

Autor: Rzeczpospolita 14 października 2010 09:46

Około 20 mld zł wydają Polacy na prezenty i artykuły spożywcze kupowane na świąteczny stół. Dlatego sieci przygotowują się już do tego kluczowego sezonu. Tegoroczne walkę o klientów zaczęła sieć dyskontów Lidl - w tych sklepach od kilku dni można kupić typowo świąteczne artykuły - informuje Rzeczpospolita.

Sezon świąteczny w sklepach zaczynał się zwyczajowo 2 listopada. Jednak firmy chcą maksymalnie wydłużyć sezon i oferta świąteczna z każdy rokiem pojawia się w sklepach coraz wcześniej.

Jak informuje Rzeczpospolita sieć hipermarketów Real zaczęła rozsyłać gazetkę promocyjną niemal w całości poświęconą specjalnej ofercie zabawek - jednej z głównych kategorii prezentowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane