Sieci jubilerskie łapią zadyszkę

Autor: Rzeczpospolita 12 lutego 2013 11:04

Przez ostatnie lata segment jubilerski wbrew szalejącemu kryzysowi radził sobie doskonale, jednak już rok 2012 lekko rozczarował. Sieci kończą go ze średnio ledwie kilkuprocentowym wzrostem sprzedaży - czytamy w Rzeczpospolitej.

Grzegorz Pilch, prezes Grupy Vistula do której należy W.Kruk powiedział na łamach Rzeczpospolitej, że spółka liczyła na okres świąteczny i zwiększyła ilość dostępnego w sklepach towaru, ale wynik grudnia nieco rozczarował. Szczególnie duże spadki sprzedaży miały miejsce w segmencie srebrnych bransoletek z zawieszkami.

Niewielki wzrost wyników sprzedaży w 2012 roku zanotował także Apart.

Z kolei sieć Yes w segmencie detalicznym miała 2 proc. wzrost sprzedaży w 2012 roku względem 2011 roku. Segment hurtowy wygenerował jednak spadek - czytamy w Rzeczpospolitej.

Właściciele sieci jubilerskich przyznają jednak, że są segmenty które radzą sobie doskonale. Należą do nich ekskluzywne zegarki i biżuteria.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane